bict-nieuws

Nieuws

Bedrijfstelefonie
            3 minuten

Bellen via het internet met Yeastar Hosted Voice

Bent u al bekend met Yeastar Hosted Voice? Wij zijn trots dat wij deze dienst aan u mogen aanbieden. In dit artikel leest u wat Yeastar Hosted Voice is en waarom het een must is voor uw organisatie!

Yeastar Hosted Voice is een hoogwaardige telefoniedienst die wordt aangedreven door de nieuwste technologie. Het resultaat; een VoIP-platform met één van de hoogste MTBF (Mean Time Between Failures) in de industrie. De Yeastar Hosted Voice dienst is een krachtige telefoniedienst die voldoet aan uw behoeften.

Verlaag uw kosten, verbeter uw communicatie, vergroot uw bereik
Een investering is bij Yeastar Hosted Voice niet nodig. U betaalt per gebruiker een vast bedrag per maand. Deze bedrijfstelefonie-oplossing groeit mee met uw organisatie. Zo kunt u gemakkelijk op- en afschalen en betaalt u nooit te veel. Middels de Hosted Voice oplossing kunnen uw medewerkers onderling beter samenwerken. Zij kunnen zelf eenvoudig hun bereikbaarheidsinstellingen aanpassen, met elkaar chatten en zien welke collega’s er beschikbaar zijn. Bovendien mist u nooit meer een telefoontje met de vast- mobiel integratie. U kunt overal ter wereld bellen en gebeld worden op uw vaste óf mobiele nummer. Zo bent u altijd bereikbaar voor klanten en collega’s.

Dashboard
Yeastar Hosted Voice beschikt over een overzichtelijk dashboard. Het dashboard heeft de mogelijkheid om tot drie wachtrijen tegelijkertijd weer te geven en is geheel naar eigen wens in te richten met verschillende widgets. Het dashboard voor Yeastar is een cloud applicatie die eenvoudig te koppelen is aan uw telefooncentrale.

Vast- mobiel integratie middels Linkus
Middels de Linkus applicatie wordt er een vast- mobiel integratie gecreëerd, waardoor u nooit meer een oproep mist wanneer u niet aanwezig bent op kantoor. Het kantoor-telefoonnummer gaat namelijk overal mee naartoe. De mobiele gebruikers zijn continu bereikbaar op het kantoor-telefoonnummer, waarbij het eigen mobiele telefoonnummer niet gebruikt hoeft te worden. Een bijkomend voordeel is dat de mobiele gesprekskosten afnemen, omdat de VoIP-telefoongesprekken via de telefooncentrale op kantoor lopen.

Verbeterde ervaring met de nieuwe CallKit
Dankzij CallKit werkt de Linkus-app samen met de standaard Telefoon-app. De gesprekken via vast- mobiel integratie hebben middels het gebruik van CallKit de look and feel van een standaard telefoongesprek. De telefoon gaat over met de standaard gebruikersinterface van Apple iOS of Android. Met CallKit krijgen de VoIP-gesprekken een hogere prioriteit en minder onderbrekingen.

Optimale flexibiliteit met de Yeastar Softphone
Het gebruik van een Yeastar Softphone is ideaal voor medewerkers die veel onderweg zijn en optimaal bereikbaar willen blijven voor klanten en collega’s. Voor het interne belverkeer blijven zij via hun verkorte kiesnummer bereikbaar.

Deel dit artikel

Meer BICT nieuws?

Bekijk het nieuwsoverzicht