E-mailhandtekening

Alle zakelijke e-mails, via alle apparaten, in de juiste huisstijl

Hoeveel e-mails versturen u en uw medewerkers dagelijks naar klanten, leveranciers of geïnteresseerden in uw bedrijf? E-mail is vandaag de dag nog steeds een van de belangrijkste zakelijke communicatiemiddelen. Het hebben van een e-mailhandtekening heeft vele voordelen voor uw bedrijf. Het straalt niet alleen professionaliteit uit, ook kunt u er eenvoudig traffic mee genereren naar uw website en/of social mediakanalen.

Met onze bekroonde oplossing voor e-mailhandtekeningen heeft u de handtekeningen van uw bedrijf centraal in beheer. Voeg automatisch professionele handtekeningen toe aan alle e-mails die vanuit uw onderneming worden verzonden. Alle apparaten worden voorzien van dezelfde e-mailhandtekening, of het nu een telefoon, laptop, tablet of PC is.

Laat u informeren door onze experts
Een
professionele
e-mailhandtekening
Maak promotie via
banners
in uw handtekening
Integratie
met uw
bedrijfsgegevens
Koppelingen met
social media

Vergroot uw zichtbaarheid en versterk uw bedrijfsidentiteit

Creëer een e-mailhandtekening waarbij u gebruik maakt van tekst, afbeeldingen en dynamische velden. Combineer bijvoorbeeld tekst met een afbeelding, zoals uw bedrijfslogo. Of sluit de e-mail af met dynamische gegevens, zoals de naam of functietitel van de verzender, om uiteindelijk een e-mailhandtekening te creëren die volledig past bij uw bedrijf.

  • Voeg automatisch handtekeningen in uw eigen huisstijl toe aan alle e-mails die namens uw bedrijf worden verzonden, ongeacht waar u of uw collega's zich bevinden en vanaf welk apparaat de mails worden verzonden.
  • Zorg dat iedere werknemer dezelfde e-mailhandtekening gebruikt. Onze e-mailhandtekeningen worden door de server toegevoegd, waardoor gebruikers zelf geen aanpassingen kunnen verrichten.
  • Mogelijkheid voor verschillende handtekeningen voor verschillende afdelingen. Op deze manier kunnen bijvoorbeeld salesmedewerkers worden voorzien van een handtekening met een promotionele banner en kan de klantenservice worden voorzien van een handtekening met de openingstijden. Losse banners voor evenementen, verkoopacties en andere activiteiten zijn eenvoudig toe te voegen.
  • Automatisch ingevulde gegevens toevoegen. Wij integreren uw bedrijfsgegevens in de e-mailhandtekening, zodat iedere gebruiker de juiste e-mailhandtekening krijgt.
  • Laat de ontvangers van uw e-mail uw profiel op sociale media ‘volgen’ of ‘delen’ middels aanklikbare knoppen.
  •  Onze software voor e-mailhandtekeningen is speciaal ontwikkeld voor Microsoft 365 en daarom gemakkelijk te integreren in bijvoorbeeld Outlook.

Het juiste ontwerp

Het is mogelijk om een kant-en-klaar ontwerp voor een handtekening bij ons aan te leveren. Deze implementeren wij direct in het systeem voor uw e-mailhandtekening.

Heeft u moeite om de perfecte e-mailhandtekening te maken? Laat het dan aan ons over! Ons designteam heeft inmiddels handtekeningen voor verschillende bedrijven ontworpen; zij zijn de experts op het gebied van professionele e-mailhandtekeningen. Laat daarom een professionele handtekening door de BICT Groep ontwerpen, eentje die perfect bij uw merkprofilering past. Vanzelfsprekend ontvangt u altijd vooraf een preview van ons ontwerp, zodat u zelf inspraak heeft in het ontwerpproces. Na goedkeuring kunt u zelf bepalen wie welke handtekening kan gebruiken. En voordat de e-mailhandtekening definitief wordt toegevoegd, sturen wij u een preview hoe de handtekening er in het 'echt' uitziet, als de contactgegevens van uw gebruikers zijn ingevuld.

Uw e-mail professionaliseren met een e-mailhandtekening?

Heeft u wel eens nagedacht over de meerwaarde van een e-mailhandtekening voor uw bedrijf? Of bent u op zoek naar een geschikt design voor uw onderneming? Onze experts staan u graag te woord.

contact