VoIP

Wij vertellen u graag waarom VoIP telefonie een goede keuze is. Door te bellen via een goede internetverbinding profiteert u van optimale gesprekskwaliteit en kraakheldere verbindingen. Onbereikbaarheid is zo verleden tijd. Bovendien zijn de VoIP telefoonnummers gekoppeld aan een account en niet aan een locatie. Dit zorgt ervoor dat u overal ter wereld kunt bellen of gebeld kunt worden op uw mobiele of vaste telefoonnummer.

Verlaag uw kosten. Verbeter uw bereikbaarheid. Verhoog uw omzet.
.

Laat u informeren door onze experts

Bellen via internet

Met VoIP wordt het internet gebruikt om te bellen. In combinatie met een goede internetverbinding zorgt dat voor optimale gesprekskwaliteit en kraakheldere verbindingen op.

Altijd bereikbaar

Onbereikbaarheid, door bijvoorbeeld uitval van een aansluiting, is verleden tijd. Bij VoIP zijn telefoonnummers gekoppeld aan een account en niet aan een locatie. Zo kunt u overal ter wereld bellen en gebeld worden op uw vaste óf mobiele nummer.

Telefonie op maat

De VoIP-diensten van de BICT Groep worden op maat aangeboden. We bekijken graag samen met u wat uw wensen zijn en voorzien u van een advies dat aansluit bij de behoeften van uw bedrijf.

Onze VoIP oplossingen

Samsung Hosted Voice - Cloud telefonie

Altijd en overal bereikbaar zijn voor uw klanten en medewerkers?
Met de juiste bedrijfstelefonie-oplossing mist u nooit meer een telefoontje. Wij geven u graag advies en helpen u bij het beheer van de passende telefonie-oplossing. Benieuwd hoeveel u kunt besparen door het kiezen van de juiste oplossing?

bezoek de website

Yeastar Hosted Voice - Cloud telefonie

Er is geen investering nodig. U betaalt per gebruiker een vast bedrag per maand. Onze oplossing groeit mee met uw organisatie. Zo kunt u gemakkelijk op- en afschalen en betaalt u nooit te veel.

BEzoek de website

Uitgebreide functionaliteiten

Waarom wachten als het u nu al voordeel kan opleveren?

  • Wachtrijen
  • Doorschakelfaciliteiten
  • Belgroepen
  • Conference rooms
  • Meldteksten
  • Doorkiesnummers
  • Hotdesking
  • Dag- en nachtstanden 
  • Voicemailboxen
  • Keuzemenu
  • Call pickup
  • Integratiemogelijkheid met uw CRM- of ERP-systeem