In beeld
Helpdesk


Bel: 0174-752000

Telefonie in eigen beheer

On premise telefonie houdt in dat wij een VoIP Gateway op locatie installeren welke een-op-een in verbinding staat met onze cloud omgeving, waarbij u zelf eigenaar wordt van de hard- en software. Dit heeft diverse voordelen ten aanzien van de flexibiliteit in het beheer, maar brengt de mogelijkheid tot een eenmalige investering met zich mee. Deze investering is daarentegen bij Hosted Voice oplossingen in een maandelijks tarief verwerkt. 

Geïntegreerde werkomgeving

In een on- premise bedrijfstelefonie omgeving kunt u als bedrijf optimale communicatie koppelen aan andere systemen en apparatuur. Zo zijn uw werknemers overal en altijd bereikbaar en profiteert u van alle mogelijkheden van een professionele telefooncentrale.

Doordat u eenmalig investeert en daarna lage periodieke kosten betaald, blijven uw maandelijkse kosten beheersbaar en inzichtelijk. 

Volledig ontzorgd, ook bij internetstoring 

Het voordeel van on- premise bedrijfstelefonie omgeving ten opzichte van Hosted Voice is dat het over alle functionaliteiten van Cloud bellen beschikt, plus extra functies zoals koppeling met software van derden. Daarnaast worden al uw gespreksgegevens en voicemails lokaal opgeslagen. 

Het grootste voordeel is dat een internetstoring een minimale impact heeft op uw bereikbaarheid bij een on- premise bedrijfstelefonie oplossing, waardoor uw dagelijkse werkzaamheden door kunnen blijven gaan. Soms speelt ook uw gevoel een beslissing in de keuze voor een on- premise of Cloud gebaseerde oplossing. De BICT Groep adviseert u bij het maken van de juiste keuze voor uw bedrijfstelefonie omgeving.