Bel: 0174-752000

Optimaliseren van klantenservice door Live Chat & WhatsApp Business

4 juni 2018

Goede klantenservice staat bij ons centraal. Daarom biedt BICT Groep u sinds kort de mogelijkheid om gebruik te maken van de Live Chat functie op onze website. Middels deze chat functie kunt u direct uw vragen stellen aan een van onze specialisten. Naast de Live Chat zal BICT Groep binnenkort van start gaan met WhatsApp Business. Op deze manier kunt u direct en gemakkelijk in contact komen met ons als bedrijf. Wij streven er naar om u, zowel via Live Chat als WhatsApp Business, zo snel als mogelijk van antwoord en/of advies te voorzien.

 

WhatsApp Business

 

Waarom Live Chat & WhatsApp Business?

  •         Direct in contact met onze specialisten
  •         Snel en gemakkelijk
  •         Persoonlijk en klantgericht

Live Chat 

Sinds twee weken kunt u gebruik maken van een Live Chat op onze website. Wanneer u een bezoek aan de website brengt, verschijnt er een pop-up van onze chat in uw beeldscherm. Via deze chat staat u direct in contact met ons team van specialisten. Daarnaast brengen wij u zo nu en dan live op de hoogte van relevante onderwerpen via de chat. Het voordeel van deze chat is dat u direct geholpen wordt. De chat functie is actief van 06:00 - 21:00 uur en wij streven ernaar om uw bericht doorgaans binnen drie minuten te beantwoorden. Mocht u contact opnemen via de chat buiten deze uren dan zullen wij u de volgende werkdag van antwoord voorzien. 

WhatsApp Business 

Recent lanceerde WhatsApp het nieuwe WhatsApp Business. Deze nieuwe vorm van WhatsApp maakt het makkelijker om in contact te staan en te onderhouden met bedrijven. Vanaf maandag 11 juni zal BICT Groep ook gebruik maken van WhatsApp Business. Met behulp van deze functie kunt u, via uw eigen WhatsApp applicatie, uw vragen direct aan ons stellen. Een vraag en/of storing kan hierdoor sneller behandeld worden, omdat u via WhatsApp Business uw informatie kunt voorzien van een foto, video, locatie of geluidsfragment. Ook voor WhatsApp Business geldt dat wij er naar streven om u tussen 06:00 - 21:00 uur doorgaans binnen één uur van antwoord te voorzien.

Heeft u een vraag en dringend antwoord of advies nodig? Neem dan via de Live Chat of via WhatsApp Business (0174 - 752000) contact met ons op!

Overig nieuws

13 juni 2018

Hét gezicht achter de helpdesk

Kai de Gier, onze eerste lijn helpdeskmedewerker, geeft u een kijkje in zijn leven. In zijn blog vertelt hij het een en ander over zichzelf en zijn werkzaamheden bij de BICT Groep. Bent u benieuwd naar wie onze gespecialiseerde helpdeskmedewerker is en waar hij zich zoal mee bezighoudt?

> Lees meer

25 mei 2018

Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG)

De nieuwe privacywetgeving is sinds vandaag, 25-05-2018, in werking getreden. In de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) staat het beschermen van uw persoonsgegevens centraal.

> Lees meer

28 maart 2018

Artikel BICT Groep in MKB streamer

Heeft u ons artikel al gespot in de maarteditie van de streamer van MKB Westland? We hebben hier nogmaals het volledige artikel gepubliceerd. Leest u mee? 

> Lees meer