Bel: 0174-752000

Artikel BICT Groep in MKB streamer

28 maart 2018

Heeft u ons artikel al gespot in de maarteditie van de streamer van MKB Westland? We hebben hier nogmaals het volledige artikel gepubliceerd. Leest u mee?

Het nieuwe kantoorpand biedt ook ruimte voor nog meer slimme medewerkers. Zo is het team van specialisten vanaf begin van dit jaar met drie professionele collega`s uitgebreid. Bas Voermans: “Samen bouwen wij aan de toekomst van de BICT Groep en aan de ontwikkeling van onze medewerkers.”

 

DE SPECIALIST IN KANTOORAUTOMATISERING EN BEDRIJFSTELEFONIE-OPLOSSINGEN

De BICT Groep is één overkoepelende groep van waaruit zij automatisering, bedrijfstelefonie, hosted services en datanetwerken aanbiedt. Marco Noordervliet – commercieel manager: “Ons gespecialiseerde team van ICT-ers en medewerkers bedenkt,  levert en beheert op een flexibele, dynamische en kostenbesparende manier totaaloplossingen voor al uw ICT-vraagstukken. Het doel is om organisaties compleet te ontzorgen op het gebied van ICT, waarbij wij streven naar een langetermijnrelatie.” Wilt u het nieuwe pand van BICT Groep bewonderen? Maak dan een afspraak door te bellen of te e-mailen. U bent van harte welkom!

 

NIEUWE LOCATIE MET ULTRAMODERNE HELPDESKFACILITEITEN 

Na zes jaar met veel plezier aan de Slotenmakerstraat in Naaldwijk te hebben gewerkt, is de BICT Groep recent verhuisd naar de Koopmanstraat. Eveneens in Naaldwijk, maar ditmaal gevestigd in een pand dat volledig klaar is voor de toekomst. “Mede door goede vergaderfaciliteiten, een vernieuwde demoruimte en een hightech Network Operating Center

(NOC) kunnen wij onze klanten nog beter van dienst zijn,” aldus Bas Voermans – directeur van de BICT Groep. “Onze helpdeskmedewerkers kunnen nu op een professionelere manier proactief systeembeheer en ondersteuning bieden aan onze klanten.”

 

PROACTIEF SYSTEEMBEHEER

Door de ultramoderne faciliteiten kan de BICT Groep haar diensten nog beter verlenen. Zo worden binnen het realtime monitoringsysteem storingen vroegtijdig opgespoord door proactief systeembeheer. Dat houdt in dat een klant verder kan met de dagelijkse werkzaamheden en vaak niet eens door heeft gehad dat zich een storing heeft voorgedaan in hun netwerkinfrastructuur.

Overig nieuws

9 juli 2018

Welkom Bert

Bert Hartsuiker zal vanaf juli onderdeel uitmaken van ons team van specialisten. Met zijn functie als ICT Service Manager wordt hij hét centrale aanspreekpunt voor alle meldingen, storingen en taken. 

> Lees meer

13 juni 2018

Hét gezicht achter de helpdesk

Kai de Gier, onze eerste lijn helpdeskmedewerker, geeft u een kijkje in zijn leven. In zijn blog vertelt hij het een en ander over zichzelf en zijn werkzaamheden bij de BICT Groep. Bent u benieuwd naar wie onze gespecialiseerde helpdeskmedewerker is en waar hij zich zoal mee bezighoudt?

> Lees meer

4 juni 2018

Optimaliseren van klantenservice door Live Chat & WhatsApp Business

Een goede klantenservice staat bij ons centraal. Daarom biedt BICT Groep u sinds kort de mogelijkheid om gebruik te maken van de Live Chat functie op onze website. Daarnaast zullen wij binnenkort van start gaan met WhatsApp Business.

> Lees meer